fredag 8. januar 2010

Fremme i hattfjelldal!

Da er jeg kommet frem til Hattfjelldal hotell.
Sover her i morgen og spiser norges største frokost før jeg kjører til Øyum i susendalen der jeg skal starte. (det er ca. 2,5 mil fra hotellet)

Kjenner magen krøller seg her nå, og jeg tror ikke jeg har kjent på en sånn spenning som jeg gjør nå på leeeenge. Kroppen er full av rare signaler og jeg kan ikke annet en bare å glede meg.

I morgen tidlig begynner eventyret, og det skal bli utrolig!

Tusen takk til alle som kommenterer og sender støtte-sms, mailer, på face osv osv. Det er så knall med oppbackingen. Så takk til dere for det!!

Jeg skal ringe brodern på noen faste sjekkpunkter, og så kommer han til å oppdatere bloggen for meg underveis.
Bilder får vente til jeg kommer hjem igjen om snaue 2 uker.

Kommentarer som blir lagt i bloggen får jeg fra brodern per satelittelefon, så har du en oppmuntrende beskjed, så setter jeg pris på det! :)

Da takker jeg for meg i denne omgang, og håper vi sees i fin form om et par uker.

Mvh,
Jørgen

8 kommentarer:

  1. Ha en fin tur! Det skulle i alle fall være kaldt nok til at du får testet vinterkunnskapene litt... Skal bli spennende å følge med, lykke til! Mvh Sigbjørn V.

    SvarSlett
  2. Er veldig spent selv! Håper du får en knall tur, mann! Viktig å tenke på egen sikkerhet naturligvis, men ikke glem å kose deg! Enjoy!

    SvarSlett
  3. God tur kamerat!
    Dette greier du nok fint :)

    SvarSlett
  4. Da e turn i gang:)! Juhu:)
    Masse lykkeønskninga fra oss i Levanger:)

    SvarSlett
  5. Goood tuuuur jørgen :)

    stor lykke klem fra kine :)

    SvarSlett
  6. Kjempegreier!! Gleder meg til å se bilder fra turen, og høre mer! Dette blir spennende! Kos deg over evne, nyt turen, ikke sett tunga borti pulkdraget!! Fryser fast!

    Alne

    SvarSlett
  7. Jeg regner med at når du har kryssa nasjonalparken,så kommer du til å snu å gå tilbake igjen.jeg har trua på deg
    Trude

    SvarSlett
  8. Dette blir en knalltøff tur under knalltøffe forhold. Jeg er sikker på du kommer vel frem med hodet fullt av fantastiske og livslange opplevelser og full av viktige erfaringen både mht deg selv og turlivet.
    Dette er en tøffere tur en de fleste skjønner og det blir mer gøy å følge deg som skal på en opplevelsesrik og allsidig tur enn de som bare skal sette rekorder.
    Sikker på at du storkoser deg. GOD TUR!

    SvarSlett