tirsdag 5. januar 2010

Pakklister på mat :)

En liten matoppdatering.
Jeg er ferdig pakket på matfronten. tataaa! :)

Legger ut bilde av akkurat hva jeg har pakket.

Frokostene, lunchene og mellommåltider er i en egen pakksekk.
Jeg har med:
11 havrgrynsgrøt-blandinger (med tørrmelk og rosiner)
9 lunchposer med nøtter, sjokkis, rosiner og tørket frukt
7 rett i koppen
7 Bixit Turbar
4 XL-1 energibar
5 poser kakao
1 pakke safari
1 pakke "Sjokolade Terapi"
3 plater ekstra sjokkis
1 eske vitaminer














Middager også i en egen sekk, sammen med reserve fuelbrenner.
Jeg har med:
6 poser maggi potetmos med melk og gressløk (en pose = to dager)
9 Real turmat av forskjellige sorter. (det er flest fiskeretter og lapskaus)
1 pose fiskesuppe (tenker å jazze den opp med ørret)
1/2 pakke fiskebuljong

3 kommentarer:

  1. Blir det nok energi dette til en sånn tur ?
    Regner med forbruket kommer til å være skyhøgt med tanke på både kulde og distansen du skal dekke.

    Regner med vektreduksjon i løpet av turen eller ?

    SvarSlett
  2. Hehehe... Må itj få forstoppels oppi der noda;)
    Hæhæhæ....

    SvarSlett
  3. ubertass:
    Kortversjonen er "nei".
    Men... jeg har mengdene med trege karbs i frokost og middag, og så pakker jeg mye raske karbs til lunch som intaaes underveis. I tillegg til det som er her har jeg med noe "nødopplegg" i tilfelle det blir for drøyt i posen med nødutstyr. Der ligger en plate kokesjokolade og 2 poser boilinbag fullkornsris.

    Protein blir i hovedsak i lunch, middag og i mitt håp _fisken jeg skal få_ :D

    Fett har jeg rundt magen.

    Kroppen legger seg på ca 6000 i forbruk om dagen har jeg skjønt på en sådan tur, så jeg regner med å gå noe ned. Men jeg har også gått noe opp før denne turen.

    Skal veie meg før og etter for the record.

    Blir grisetung trening på gymmen igjen fra 20.Januar og har konkuranse med Karim frem til Juni så kosten kommer på plass igjen sjø ;)


    M: Forstoppelse hadde vært noe dritt... Men jeg har med Idoform i tilfelle det motsatte blir tilfelle.
    Skulle jeg mot all formodning få "full stopp" så har jeg med 2 poser REAL turmat av typen pasta bolognese. De er et helvete og garanterer fart i systemet. -Trust me. :)

    SvarSlett